Henri de VALENCIENNES, auteur cité dans le Littré

H. DE VALENCIENNES (1170?-12..)

Dans le texte d'origine du Littré, les auteurs pouvaient être nommés par de nombreuses variantes. Dans cette version en ligne, la forme H. DE VALENCIENNES a été choisie.

172 citations dans le Littré

Œuvres citées dans le dictionnaire Littré

Cette liste des œuvres a été compilée manuellement pour ce site web. Elle n'est pas exhaustive, et privilégie autant que possible les références aux éditions originales. Elle peut toutefois comprendre des publications contemporaines d'É. Littré, lorsque ce dernier était explicite sur ses sources ou qu'il cite des compilations. Le dictionnaire imprimé contenait d'ailleurs une liste très partielle des œuvres et auteurs.

Titre de l'œuvre Date de parution Citations
Continuation de l'histoire de la Conquête de Constantinople dans Villehardouin, éd. de Paulin Paris, Paris, 1838 171 citations

Quelques citations de Henri de VALENCIENNES

Voici un tirage aléatoire parmi ses 172 citations dans le Littré.

  1. Qui à son seignour faut à son besoin, ne doit avoir respons en court.
  2. Et pour avoir esperance d'avoir boin hostel dist cascuns le [la] patenostre saint Julien.
  3. Et por Diu, gardés vous que chascuns vaille un castelain au besoing.
  4. François lor courent sus, lances baissies, et fiert cascuns le sien, pour lui atierer, se il peüst.
    XXVI (atterrer)
  5. Et pour chou [ce] que il ne peüst estre mis ariere de son droit par defaute de segnor.
    XIII (arrière)
  6. Dont fist Hues d'Aire faire un chat [machine de guerre], et le fist bien cuirier et acesmer.
  7. Atant guerpissent les palefrois, si sont es destriers monté.
  8. Et au cheval reparoit auques [paraissait un peu], que il avoit esté espouronnés par besoing.
  9. Qui là fust à cel point, assés peust veoir banieres et escus de diverses connissances, et desus toutes l'ensegne imperial.
  10. Qui vous raconteroit ses gestes jusques à Selenique, ce seroit uns grans anuis.
    XIV (gestes)
  11. Quant nostre sires voit ke li hom et la feme sont en pechié et il tornent en repentance et puis vont au lavement de confession.
  12. Mais por Diu estraignez vostre consel entre vous, et faites si que li honnour de l'empereour i soit, et que vous n'i soiés pierdant.
  13. Puis fist querre carpentiers par tout por faire eschieles et bierfrois.
  14. Et li emperere Henris voit [va] sermonant d'eschiele en eschiele.
  15. Non por quant li cos [coup] li coula sour le bras diestre, si que poi s'en failli que il ne li eslossa [brisât].
    XXVI (couler)
  16. La mer a esté grosse, et la tempeste chaça nos vaissiaus sur terre, et furent brisié.
    XXXII (mer)
  17. Gesir as chans sour la gielée et sor la noif, sans loge et sans pavillon.
    XXVII (neige)
  18. À celui matin, pour la douchour dou tans, chil oiselon chantoient clerement, chascuns selon sa maniere.
  19. Et qui chi [ici] morra por lui [Dieu], il ira el sein saint Abraham par devant lui.
    VIII (sein)
  20. Nouvieles li vinrent que Comain estoient entré en sa terre et Blachois, et moult malmenoient sa terre.