Henri de VALENCIENNES, auteur cité dans le Littré
H. DE VALENCIENNES (1170?-12..)
Dans le texte d'origine du Littré, les auteurs pouvaient être nommés par de nombreuses variantes. Dans cette version en ligne, la forme H. DE VALENCIENNES a été choisie.Œuvres citées dans le dictionnaire Littré
Cette liste des œuvres a été compilée manuellement pour ce site web. Elle n'est pas exhaustive, et privilégie autant que possible les références aux éditions originales. Elle peut toutefois comprendre des publications contemporaines d'É. Littré, lorsque ce dernier était explicite sur ses sources ou qu'il cite des compilations. Le dictionnaire imprimé contenait d'ailleurs une liste très partielle des œuvres et auteurs.
| Titre de l'œuvre | Date de parution | Citations |
|---|---|---|
| Continuation de l'histoire de la Conquête de Constantinople dans Villehardouin, éd. de Paulin Paris, Paris, 1838 | 171 citations |
Quelques citations de Henri de VALENCIENNES
Voici un tirage aléatoire parmi ses 172 citations dans le Littré.
Lombart defaillirent du parlement, que il n'i vinrent point.
XXXIII (défaillir)Il n'i ot si coart qui maintenant ne fust garnis de hardement.
IV (garnir)Or soit cascuns [chacun] de nous faucons, et nostre adversaire soient bruhiers [oiseau de proie vivant de vermine].
V (faucon)Cil des vaissiaus lor jettoient chau vive es ielx.
XXXII (chaux)Qui là fust à cel point, assés peust veoir banieres et escus de diverses connissances, et desus toutes l'ensegne imperial.
VI (connaissance)Si baron li loerent que il alast à Salenyque por conseillier la terre, et por sejorner illuec.
XIII (conseiller [1])À paines que la langhe n'engieloit en la bouche de cascun.
La noise i estoit si grans de toutes pars, et la thumulte et li hanissemens des chevaus, que n'i oïst neis Diu tonnant.
VI (tumulte)Fais apporter la chartre que li marchis ot de l'empereur Bauduin, qui faite fu par le commun assentement des haus barons.
XVI (assentiment)Et quant li empereres vit que il tenoient contre lui son castiel, se il en fust dolans et courechiés, ce ne fait pas à demander.
XV (castel)Et quant chil [ceux] qui Lyenart tenoient virent l'empereour embrasé d'ire et de mautalent.
III (embraser [1])Gesir as chans sour la gielée et sor la noif, sans loge et sans pavillon.
XXVII (neige)Et tout adiès croissoit li os [l'armée] de jor en jour.
11 (croître)Et li chapelain qui estoient en l'ost celebrerent le service nostre seigneur en l'onnour dou Saint-Esperit.
VI (célébrer)Et si demoura encore li cuens en sa baillie, et fu raviestus des roiaus gonfanons.
XXI (revêtir)Vous n'entendés son langage, ne il ne reset point dou vostre.
XII (langage)Et li homme estoient si baignié, que tout estoient tout ensi comme mort que de la gielée, que du froit.
XXVIII (que [2])Il avoient mandé [le marchis] par tant de messages que à paine que il ne diervoient [désespéraient] por sa demeure [retard].
XX (demeure)Si mist arriere dos toute couardie, et se feri en els l'espée traicte.
XI (dos)Il l'emmainent en prison tout plaié [blessé] et ensanglanté.
XXVI (ensanglanter)