Henri de VALENCIENNES, auteur cité dans le Littré

H. DE VALENCIENNES (1170?-12..)

Dans le texte d'origine du Littré, les auteurs pouvaient être nommés par de nombreuses variantes. Dans cette version en ligne, la forme H. DE VALENCIENNES a été choisie.

172 citations dans le Littré

Œuvres citées dans le dictionnaire Littré

Cette liste des œuvres a été compilée manuellement pour ce site web. Elle n'est pas exhaustive, et privilégie autant que possible les références aux éditions originales. Elle peut toutefois comprendre des publications contemporaines d'É. Littré, lorsque ce dernier était explicite sur ses sources ou qu'il cite des compilations. Le dictionnaire imprimé contenait d'ailleurs une liste très partielle des œuvres et auteurs.

Titre de l'œuvre Date de parution Citations
Continuation de l'histoire de la Conquête de Constantinople dans Villehardouin, éd. de Paulin Paris, Paris, 1838 171 citations

Quelques citations de Henri de VALENCIENNES

Voici un tirage aléatoire parmi ses 172 citations dans le Littré.

  1. Li Grifon avoient mandé que il venist à la serre lorsque il seroit anuitié, et il le meteroient ou bourc.
  2. Tant lor a li empereres preechié de nostre Seignor, et mis avant de boines paroles que…
  3. Et pour chou [ce] qu'il ot paour et doute que ses chevaus ne feust mors ou meshaignés, il s'en tourna le petit pas.
    IV (doute)
  4. Et s'entrefierent parmi les hyaumes, tant que tout li lach sont depecié.
    XXVI (lacs)
  5. Quant nostre sires voit ke li hom et la feme sont en pechié et il tornent en repentance et puis vont au lavement de confession.
  6. Gesir as chans sour la gielée et sor la noif, sans loge et sans pavillon.
    XXVII (neige)
  7. Il estoit en guerre contre Burile, qui ses cousins germains estoit.
  8. Li empereres i vint, et se loga desor les oliviers.
    XXXVI (olivier)
  9. François lor courent sus, lances baissies, et fiert cascuns le sien, pour lui atierer, se il peüst.
    XXVI (atterrer)
  10. Si manderent au connestable que il vint parler à eus ; et il i venist, et parlerent ensamble, atant que li empereres s'amollia auques, et si taillerent entre els une pais telle que, etc.
    XXXII (amollir)
  11. Il se misent au fuir sans plus attendre, et s'esparsent li uns çà et li autres là.
  12. Si mist arriere dos toute couardie, et se feri en els l'espée traicte.
    XI (dos)
  13. À paines que la langhe n'engieloit en la bouche de cascun.
  14. Il ont guerpi la grant nef ; mais il emmenerent une petite nachiele où il n'avoit riens.
    XXXII (nacelle)
  15. Et envoierent avant lor archiers huant et glatissant et faisant noise si grant, qu'avis estoit que toute la plaigne en tremblast.
  16. Il se misent au fuir sans plus attendre, et s'esparsent li uns chà et li autres là, aussi comme les aloes font por les espreviers.
  17. Ensi remest [resta] ceste chose en estrif.
    XXI (estrif)
  18. Il convient que nous atirons avant, liquel de nos barons remanront ichi pour la terre garder.
    XIII (attirer)
  19. Et en cheval se combatti Pompeus de Rome contre Julius Cesar.
  20. Or soit cascuns [chacun] de nous faucons, et nostre adversaire soient bruhiers [oiseau de proie vivant de vermine].